Már gondolom, de csak gondolom elolvastátok az előző Conflict: Desert stormos tesztem. Most a Pivotal Games egy másik játékával, a Conflict: Vietnammal játszottam.
Dzsungel, eső, vér és a jó '60-as évek beli zenék. Körülbelül ezek azok a dolgok, amik a legtöbb ember eszébe jutnak a vietnami háborúról. Nos, 2004 "divatja" ez a háború vagy inkább baklövés volt a fő témája. Erről szól a C:V is, mint azt a címből is ki lehet találni. Itt is mint minden Conflict játékban négy embert irányíthatunk, viszont az előbbi részekhez szemernyit se hasonlít a lőszerkérdés. A pálya minden 5 m2-én van 2 tár.
Zene
A zene tökéletes, a '60-as évek legjobbjai. Erről nagyon nem lehet mást mondani. Megtalálható benne például a Nowhere to Run a Martha and the Vandallestől amit a Battlefield Vietnam már licencelt.
![]() |
- Nem látom pontosan, de a hátán nem egy csirkecomb van? |
Grafika
Ez egy szép pontja a játéknak, ugyanis 2004-hez képest baromi jól meg lett csinálva. Minden levél vagy fűszál egyenként mozog. (8bár az egyik 2004-es vietnámos játékban még a szőrt is textúrázták!^^) Minden szép és jó, a katonák hátán van e fegyver amit nem használnak. (felszedhetjük, vagy odaadhatjuk valamelyik csapattagodnak az ellenségtől elkobzott fegyvereket)
Célzás
A célzás nagyon rossz. A billentyűzetkiosztással pedig katasztrófa. A SPACE-szel zoomolsz, ami elég vacak. Szerintem a régebbieknél jobb, bár nem kellett volna erőlködni a folytatásokkal.
geradave